Är vännerna annorlunda när man är med vissa personer?

Ja, det är helt klart sant att de är!

Jag märker det hela tiden. Som tillexempel när jag är med en av mina vänner kan hon vara jätte snäll och lite mer berömmande än vad hon vanligtvis brukar vara. Då kan man nästan säga vad som helst utan att hon ska komentera det med något konstigt dumt ord eller mening.
Om man sitter med varandra och pratar och en annan kompis kommer, som både är kompis med mig och henne, så kan dom börja snacka om någonting och jag kanske säger någonting då och ibland får ett svar som;
'Vafaan, låter det där verkligen vettigt för dig eller?!, du tänker så jävla sjukt ibland alltså!'

Även fast det är så där är det märkligt roligt att se det och veta att det blir totalt annorlunda när någon annan kommer och försöker trycka ner en tillexempel. Det är så himla KUL att de inte vet att jag vet att de är så märkbart annorlunda!

Ibland kan man fråga sig varför man kasnke blir så. Vissa kanske inte ens märker att de blir mer så att dom vill vara mer än den andra på något sätt.



Kolla på den här bilden; Det syns så typiskt att de kan verka så jävla coola!




Tycker ni det verkar vara något speciellt med dessa killar?
Eller tycker ni att de bara försöker att imponera på varandra?



JAPP, ni får ha en bra kväll! Nu ska jag plugga lite till!    PEACEEE!!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Hihi, kloka tankar! Och jag håller helt och fullt med, folk i allmänhet är så himla iloka beroende på vem de umgås med! Sov så gott älsklingen!

2010-04-29 @ 22:03:09
URL: http://prestberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0