Bi- eller Homosexuellaitet?

Att vara bi- eller homosexuell vid 14 - 18 år är det ganska vanligt att de håller det för sig själva och inte vågar berättade det för någon. Men jag ska säga vad jag tycker om dem som är Homosexuell att:
   Att vara det tycker jag är väldigt vackert egentligen, jag tycker inte att man är annorlunda på något sätt som man inte borde bli kallad för det. Jag säger att det är helt naturligt och ganska vanligt i den åldern. 
  
Många skulle kunna vara det fast de egentligen inte vill eller vågar för sig själv ens. Jag säger bara om att om du är det ska du kankse tänka dig att berätta för en som du litar på absolut upp till 100%!

Jag ska inte vara blyg att säga att det skulle kanske vara något att testa, men ja vet kanske inte riktigt hur jag ska börja det och med vem i så fall...





Är du bi- eller homosexuell?
Va inte rädd att berätta för någon, glöm inte det!



Sov gott alla glada, gonatt! PEACEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0