Celibat?

Tror man ibland att man skulle kunna leva i celibat? Hmm, ja jag kanske skullee kuna tänka mig det men jag är inte riktigt säker än på om jag verkligen vill göra det. För ibland skulle man ju inte kunna klara av att ha någon nära en och bara ligga och mysa, men om man tar ett steg längre, hmm det blir nog ingenting av för mig.
   Att leva i celibat betyder att man lever och inte bor tillsammans med någon och inte har sex alls! Jag har läst i någon tidning "Klick" att U.S.A stjärnan Lady Gaga lever i celibat och hon tycker att det är helt okej.

Lady Gaga!


Okej då, jag ska erkänna jag skulle kanske nog inte kunna klara av att leva i celibat om jag ska vara totaly honest!

God natt folket! Peaceee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0