Dröm eller verklighet?

Ibland kan man ju dröma så otroligt roliga och knepiga drömmar, men man kommer ibland inte ihåg dem efter några sekunder efter man har vaknat. Det kan vara så irreterande om de va någon riktigt bra dröm som man vill berätta men man kommer knappt ihåg hälften.
   Jag har haft en del roliga drömmar på sistonde, de har ibland handlat om att man flyger i tomma intet, med mystisk musik i bakrunden och kan vara tecknat i vissa "scener". Det är en  skoj dröm!

Igår natt drömde jag:
Att jag träffade en kille i Brunflo som va hemlös och bodde på en picknick-filt framför storvägen. Vi hade aldrig setts i drömmen, i alla fall inte pratat. Vi gav tydligen varandra romantiska blickar och senare i drömmen satt vi båda på filten.
Rätt som det var kom en scen med mig och han upp i närbild, och det syndes knappt vad vi gjorde egentligen.
Men tydligen så hade jag gått fram och tillbaka hemmifrån mig och filten och berättat för mina vänner som var hemma hos mig vad vi gjorde! Vet ni vad jag sa i drömmen att vi gjorde?!

"JAG SÖG UPP HANS TUNGA!, DEN ÄR DÄR!"


Snacka om wierd dröm alltså! Det värsta är att den här killen går på min skola + att vi brukar få sånna där långvariga ögonkast åt varandra, så det förvärrade ju bara drömmen ännu mer!

----------------------------------

Ibland kan man önska sig att drömmen vore sann, men den där va ju lite läskig och de önskar ja inte att det skulle hända i verkligeheten!





Vad drömmer du?


Verklighet och drömmar kan man villa blanda ihop, om man tillexempel drömmer att man är väldigt rik men i verkligheten är man fattig så man knappt kan köpa bröd. Att man drömmer att man flyger och skulle vilja kunna göra det på riktigt!



Nu ska jag sova, så god natt, och DRÖM SOM BARA DEN I NATT!! För det ska jag göra!!
Hej då!! PEACEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0