Hotell Frukost!

Hej och godmorgon Stockholm! En underbr dag för Grönalund, inte så soligt, lite mulet så där, helt perfekt! Hoppas att dedt inte blir regn bra, annars kan det få vara som det är just nu.

Vi har nyss kommit in på vårt rum från den fantasktiska hotellfrukosten. Ni kommer tt få se lite hur det ser ut, och va jag åt.
Vi håller på att förbereda oss för en busstur, nr 76:an, till en gatta som jag glömt vad den heter just nu, och sen ska vi ta en promenad till hamnen där vi ska köpa en Grönalund biljett!



Här kan man ta Sallat och diverse.



Detta är Ägg, Bacon & Äggröra!



Min tallrik!, Äggröra och Bacon! GOTT! ( Tog även en macka med salami på och nägra Vattenmelon bitar )

Nu ska jag skynda mig ner till de andra som väntar på mig!
Ha det Bäst!

PEACEE!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Mums så smaskigt!

Hoppas ni hade en bra dag på grönan! Trots mammas förkylning =(



Puss på dig!

2010-08-17 @ 22:52:02
URL: http://prestberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0