Är jag Excentrisk?

För någon dag sedan läste jag en bok, Fantomen På Operan, och så kom ordet 'Excentrisk' upp, och jag var ju bara tvungen att kolla upp vad det ordet betydde.
Jag kom fram till att Excentrisk betyder samma sak som att någon är 'udda' eller 'annorlunda'.

Så nu kommer frågan om att jag är excentrisk, är jag det?
Eller tror jag bara att alla andra kollar på mig ibland som om jag vore ett totalt miffo?

Jag tror egentligen att det är väldigt många som tänker så om det är någon som tittar lite underligt på en om man går på stan eller på affären. Jag kan tycka så vart jag än går, tillexempel bara att jag ska gå ut på en promenad och jag bara möter personer som tittar konstigt på mig. 
Det skulle vara intressant att höra vad folk tycker om mig och jag slår vad om att de flesta gör det.
Det skulle vara kul att kunna läsa andra folks tankar och höra vad de tycker om en!

Kan ni tänka er hur roligt det borde vara att gå på stan och bara lyssna på vad folk tänker om allting! xD (waaouw min första smiley på min blogg!)



Vad tror ni denna person tänker?
Fundera lite på det här! Tänk er för innan ni tänker för annars kanske det är någon som kan läsa tankar och det vill man ju inte ska hända en!


Go natt, nu ska jag dricka upp mitt te! Ha en glad natt!    PEACEEEE!!
 


Kommentarer
Postat av: :)

Alla kanske kollar på dig för att du är så snygg?

2010-05-10 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0