Det finns väldigt många irriterande människor!!

De människor som irriterar mig mest, är nog de som försöker ta all uppmärksamhet och gör så att andra mår dåligt och bara vill försvinna därifrån.
   Jag är en sådan människa som inte vill ha så himla mycket uppmärksamhet, utan jag är en mycket hemlig men ändå kan prata med folk om allting person.
   Hur kul är det om man tillexempel sitter i ett klassrum och läraren håller på att föreläsa, och en elev sitter och "mhmm:ar" åt varje svar läraren  säger. Det kan också vara att de säger att de inte förstår någonting över huvudtaget och skriker åt läraren att hålla käften, men ändå tar all uppmärksamhet att låtsas vara den "dumma korkade snygga" personen i hela klassen. 
   Vissa personer kan komma in i ett klassrum och säga; Jomen Tjaa!! Fan va het du är i dag då (läraren)".

Vad jag tycker; jag tycker att det är extremt jobbit med dessa människor och de ska inte ta andras plats någonstans, utan de ska "tagga ner" lite tycker jag. Men visst är det kul att någon är glad, men inte att de är glad för att de trycker ner andra! Det kan vara från, ilskna blickar till "Faan vad dålig och kass du är!!!"....

De som vill dra åt sig, kan också vara alldeles för närgångna också! Ex: När man går i en korridor så kommer de någon och skriker "Nemen tjena Brruden!!!", skit högt och kramar varandra över hela koridoren typ.

Men de kan också göra så att de drar till sig mycket uppmärksamhet genom vilka kläder de använder också.
Och hur de beter sig, det är bara de som inte förstår vad riktig vänskap är!




Vad tror ni att hon gör för att få uppmärksamhet?



Nemen, nu ska jag dricka teh, så ha en asgrym natt alla glada! (På rätt sätt) PEACEEEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0