Finns andar/spöken?

Svar JA!

Det är klart att de finns, vilka skulle annars flytta på stolen och kasta iväg saker man tänker hämta!
Jag har varit med om några roliga saker som jag egentligen inte har någon aning om vad som hände på riktigt, men ja antar att de va de onaturliga väsnen som gjorde detta:

*Jag och en kompis skulle titta på film och papa var tvungen att fixa med tv:en först.
Sen säger pappa att jag skulle sluta blippa på fjärrkontrollen.
Fjärrkontrollen ligger på vardagsrummsbordet och jag och Linn tittar på varandra och ser förskräckta ut!

*Jag och min familj sitter vid bordet och plötsligt flyger det ut en skärbräda u en låda som tydligen hade öppnat av sig själv.

*När jag ligger i sängen och tänker alla mina fina underbara tankar i det totala mörkret, ser jag en ljus skimrande skuggliknande figur som står i hörnet av mitt rum. Jag brukar prata med den men egentligen tror jag att jag inbillar mig, men kasnke är det någon där som inte har gått över till andra sidan.

*
Jag står och tränar i vardagsrummet och det flyger bara ut filmer ut ur bokhyllan. Jag stod bara och titta.



Jag kan bara säga er att jag tror verkligen på dessa varelser och det där var bara några saker som jag har varit med om!





Tror du på onaturliga varelser?
Tänk till när det händer något att det kan vara en nu levande död!

INTRESSANT!


Lev försiktigt och ha en bra kväll! PEACEEE!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0