Less på dina låtar efter en vecka?

Jag undrar hur många gånger jag har fått ladda ner nya låtar för att jag har tröttnat på de som ja nyss lade in på mobilen veckan före.

Förra veckan laddade jag ner ett antal låtar som jag redan är less på.
Jag åker ju buss varje morgon i en timme/trekvart och jag lyssnar på låtarna om och om igen 5 dagar i veckan och då kan man snacka om att man blir trött på samma låtar!
Nu är de så att jag inte laddar ner nya varje vecka men jag får göra det ganska ofta för annars blir jag totalt hysterisk om jag ska måsta lyssna på samma låtar varje morgon till skolan.

Men man kan ju inte klara sig utan musik om man åker två timmar per dag i bussen till och från skolan.
Så det är tur att det finns så mycket musik så att man kan variera ofta.
Det är så himla härligt när man har stått ute och väntat på bussen på morgonen i kallt väder och får gå in i en varm buss och sätta sig ner längst bak, och ta upp mobilen med nyladdade låtar och bara sätta sig och lyssna, och luta sig bakåt och stänga ögonen och somna in i musikens värld.




Vad tror ni denna man lyssnar på?
Jag undrar om han nyss har skaffat sig nya låtar, för då kan man nog se ut så där.
Kom ihåg: Variation av musik är bra för din hälsa!


Nepp nu ska ja gå och duscha, men vi ses kanske i morgon!   PEACEEE!!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Hihi =) Jag har fått gab på Dankos nya skiva på Spotify som jag numer "knarkar". Vissa av låtar är hur bra som helt! Särskilt "The sore loser" =)

Puss puss gumman!

2010-05-12 @ 08:19:28
URL: http://prestberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0