Maria*

En person som har funnits i mitt liv i tre år, sedan i sjuan.
Jag satt i matan alldeles själv, för att jag var ny och jag kände knappt någon och denna person kommer och sätter sig med mig och hennes två andra vänner, Evelina och Linn.
Vi fyra har varit som ett klick till vänskap och vi har aldrig varit ifrån varandra som de flesta "Tjejgäng", som kan göra allt för att de ska bli sur på varandra. Men med oss har det aldrig hänt!
Det ända som kan hända mellan mig och maria är att vi kan ha en extremt stor "CATFIGHT!". Okej ja, vi Slåss, med naglar och klor och slag. Men jag kan inte säga att det inte är något av det roligaste i mitt liv.
Jag kan säga att jag kommer att ha märken efter dig i hela mitt liv! Ett antal ärr på mina händer.

Maria är en sådan person som aldrig kan gå på skolan utan att ha bestämt vad hon ska ha på sig för kläder inför flera dagar på skolan. Hon syr väldigt mycket, och det kan se ut som om hon kommer med något nytt varje dag men det hon har gjort är att konstruera nya stilar och lagt ihop dem. Bär väldigt mycket kjolar och klänningar!
Hon har enormt många skor och många av dem är högklackat som hon kan gå på skolan med och alltid blir jag aldrig lika förvånad över att hon har en så underbar stil varje dag. Det kan jag inte förstå!!!

När man ska åka och shoppa med Maria på stan så springer hon runt överallt och ser massor av saker som hon vill så gärna köpa, men när dagen är slut och vi ska åka hem kan hon bli arg för att hon inte köpte den och den och den. 

Maria kan ha ett drastiskt temperament och det kan gå så fort innan hon slår någon person i huvudet i närheten. Det kan vara roligt att se, men inte vara offret! För det mesta.

MARIA




Det va du som ville att jag skulle skriva om dig, så varsågod!


Ha en trevlig kväll alla glada!   PEACEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0